Fizičkošću do metafizike Ukleti Holandez u režiji Branka Brezovca, premijerno izveden u sklopu Splitskog ljeta, pokušava čitati Wagnera kao metafizičkog komediografa. piše: Una Bauer
Krist: Nisam impresioniran Predstava O konceptu lica Sina Božjeg bavi se odnosom inkontinentog Oca i Sina kojemu je prepušten na brigu. piše: Una Bauer
Vježba iz već viđenog Mediterranea 16: Errors Allowed šesnaesto je izdanje Bijenala mladih umjetnika iz Europe i Mediterana koje se trenutno održava u Anconi. piše: Tihana Bertek
Na margini nacije – izgledi demokracije Otvarajući javni i diskurzivni prostor multikulturnom i multietničkom višeglasju Arkzin je služio kao niša progresivne i kritičke misli. piše: Bojan Dmitrović Krištofić
U odnosima s gradom Autorski projekt Pristajanja refleksija je o dolaženjima, odlaženjima, i konstrukciji grada kroz sjećanja. piše: Una Bauer
Antiratna i civilno-društvena agitacija Arkzin je izrastao iz razdoblja izvanredne situacije i velikog ludila, kada većina ljudi nije nimalo sumnjala (ili nije smjela sumnjati) u službenu politiku. piše: Miha Colner
Dramaturgija osvete Predstava Budućnost je sada predstavlja osvježenje u apsolutnoj posvećenosti političkom i istodobno puca u svoju revolucionarnu nogu. piše: Una Bauer
Prekoračenje srebrne crte Izložba Ukidanje retrospektive pruža publici jedan posve intimistički, strukturalno fragmentarni, pa čak i pomalo voajerski uvid u rast i razvoj Vaništine složene osobnosti. piše: Bojan Dmitrović Krištofić
Zaboravljene priče s periferije Izložba Slatke šezdesete: priče i pouke bavi se pitanjima možemo li se osloniti na sjećanja, kako se postaviti prema rekonstrukciji memorije i mogućnosti njenog gubitka. piše: Tihana Bertek
Na dobro poznatim obalama U iščekivanju boljih, osvrćemo se na one netom završene: ovogodišnje Dane hrvatskog filma. piše: Višnja Pentić
Dnevnici postanka nove zajednice umjetnika Zaključno s prošlotjednim petkom, 12. travnja, u galeriji Galženica u Velikoj Gorici održana je reprezentativna izložba [artist's book]. piše: Bojan Dmitrović Krištofić
Mikro-odgovori na makro-pitanja Izložbom Koliko fašizma? kustoski kolektiv WHW na pitanje o kvantiteti fašizma nastoji odgovoriti svojevrsnim mikro-argumentima. piše: Bojan Dmitrović Krištofić
Usmeravanje pažnje Ono što je u ovom slučaju rad autora, koreografija, nije predstavljeno plesom, već knjigom koju publika zatiče po ulasku u prostor izvedbe. piše: Luka Kurjački
‘Lako probavljiv komad od Šnajdera’ Predstave nastale prema dramama Slobodana Šnajdera u hrvatskim (narodnim) kazalištima neuobičajena su pojava. piše: Zvjezdana Balić
Društveno značajno Izopačeni Andreja Nosova počinju nekako usiljeno poetično, sa Strahinjom Lackovićem, koji, jedini osvetljen na sceni, izvodi nekakvu koreografiju patnje. piše: Luka Kurjački
Novi Magreb, Novi Zagreb Zagrebačka inačica dominant powersa dio je projekta kojem je u centru istraživanje nedavnih revolucija u Sjevernoj Africi, a nastala je na poziv MSU-a i Eurokaza. piše: Srđan Laterza
Usta puna penisa Psi, kraći tekst francuskog pisca i fotografa Hervéa Guiberta napisan 1981. godine, opisuje odnos dvojice muškaraca koji ljubav vide kao tjelesno otpuštanje agonije. piše: Marija Andrijašević
Buka i žeđ U Vodnom ratu Damira Bartola Indoša i Tanje Vrvilo odvija se borba "jer tako zahtjeva higijena". piše: Zvjezdana Balić
Korak po korak Ligna predstavom The New Man produbljuje istraživanje značaja pokreta u teatru te koliko umetnost može da doprinese društvenim promenama. piše: Tamara Baračkov
Nušić drugi puta među Hrvatima Hrabra je rediteljeva odluka da čistokrvnu nušićevsku komediju, koja doduše u sebi ima elemente vodvilja, postavi kao žanrovski eksplicitno čist vodvilj. piše: Luka Kurjački
Neka druga (romska) sećanja Izložba Porodični album propušta priliku da problematizuje položaj Roma te iako daje neku vrstu ode ovoj autentičnoj kulturi, nedovoljno podvlači težinu njihovog problema. piše: Vladimir Bjeličić
Veliki brat te nadzire Uz puno koncentracije, Željko Kipke secira društvo i rasklapa ga minuciozno ukazujući na složene političke i ideloške mehanizme. piše: Vladimir Bjeličić
Knjiga umjetnika kao oruđe očuvanja identiteta U knjigama umjetnika predstavljenim na istoimenoj izložbi intimno s lakoćom prelazi u univerzalno, a najzakučastija auto-refleksija sadrži suptilnu društvenu kritiku. piše: Bojan Dmitrović Krištofić
‘Institucionalna pobuna’ umjetnika nije moguća Većina izlagača na 31. Salonu mladih, nevezano uz estetske kvalitete radova, postavljeno pitanje Postoji li uopće mogućnost institucionalne pobune umjetnika? gotovo da je ignorirala. piše: Bojan Dmitrović Krištofić