
Izložba Tireless Refrain okuplja desetak performansa, videoradova i instalacija autora iz svih dijelova svijeta, a osim autorice iz Hrvatske, na izložbi su zastupljeni i umjetnici iz Belgije, Francuske i Španjolske do Tunisa i Koreje. Zajedničko im je što u svojim radovima, preko određene vrste repetitivnosti svojstvene refrenu, propituju političnost.
Centar nosi ime prema jednom od najinovativnijih umjetnika 20. stoljeća, Korejcu Nam June Paiku, koji se često spominje kao otac videoumjetnosti jer je davne 1963. godine prvi izložio televizore , to jest video, na svojoj izložbi Exposition of Music– Electronic Television u Galeriji Parnass u Wuppertalu.
Film Ane Hušman Ručak (2008) tematizira pravila lijepog ponašanja na koja nailazimo u bontonima, a posebno običaje pri jelu i piću u situaciji ručka. Prema poznavanju pravila ponašanja raspoznaje se tko je civiliziran, a zajedničko jedenje jedno je od glavnih mjesta na kojima se to znanje ispituje.
Ana Hušman (1977) diplomirala je 2002. godine na Odjelu za multimedije i nastavnički smjer Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu, gdje radi kao vanjska suradnica na Odjelu za animirani film i nove medije.
KP / ah
Objavljeno