Društveni i prostorni odnosi

Goran Škofić osvojio je nagradu za najbolju medijsku instalaciju na 16. izdanju međunarodnog festivala suvremene video umjetnosti Videomedeja.  

goran_skofic_fronta_630

Na 16. izdanju međunarodnog festivala video umjetnosti Videomedeja, koji je bio održan od 14. do 16. prosinca u Studiju M u Novom Sadu, prikazano je više od 60 video radova i medijskih instalacija iz cijelog svijeta. Urednici programa 16. Videomedeje, Ivana Sremčević Matijević i Dragan Živančević, birali su radove među 700 prijavljenih iz više od 50 zemalja, dok je žiri u sastavu Aleksandar Davić iz Srbije, Harald Hund iz Austrije i Manuel Saiz iz Španjolske nagradio najbolje iz izbora. 

Tako je nagrada Sfinga za najbolji video rad dodijeljena nizozemskom autoru Neïlu Beloufau za rad Sans-titre koji tematizira napadu terorista na vilu u blizini Alžira 1990-ih godina. Kako stoji u obrazloženju žirija, ovaj rad “rekonstruira memoriju s nekoliko veoma sugestivnih elemenata, predstavljajući kompleksni eksperiment u slaganju višestrukih slojeva reprezentacije”. 

 

Neïl Beloufa, Sans-titre

Goran Škofić osvojio je nagradu Bogdanka Poznanović za najbolju medijsku instalaciju. U svom radu nazvanom Front(a) Škofić prikazuje običnog čovjeka koji umnažanjem postaje neka vrsta korporacije te, kako je istaknuto od žirija, koristi “nekoliko elemenata s maksimalnom efikasnošću u evociranju društvenih i prostornih odnosa, kao i struktura reda”.

Specijalno priznanje dobio je Alexei Dmitriev iz Rusije za video rad Hermeneutics, kratko opisan kao ratni film. Finska autorica Reeta Neittaanmäki dobila je specijalno priznanje tročlanog žirija za medijsku instalaciju Lilliput

Festival je održan u novosadskom Studiju M, u produkciji Udruženja za video umetnost Videomedeja. Više o festivalu i nagrađenim filmovima možete saznati na istaknutom linku.

KP / Izvor: Videomedeja

Objavljeno
Objavljeno

Povezano