Blic U razgovorima s istaknutim domaćim i svjetskim umjetnicima te u esejima o njihovim djelima Nada Beroš otvara čitav niz tema o umjetnosti i njezinu položaju u suvremenom svijetu. Kroćenje tame u izdanju Frakture jedna je od onih knjiga u kojima se na jednome mjestu susreću i prepleću različiti autori, od Billa Viole, Dalibora Martinisa, Mladena Stilinovića i Andreasa Serrana preko Brace Dimitrijevića, Chen Zhena, Marine Abramović i Jana Fabrea do Olega Kulika i Andreje Kulunčić. U Kroćenju tame Nada Beroš pozicionirala je mnoge suvremene umjetnike i otvorila prostor novim raspravama i dijalogu o umjetnosti danas.
Nada Beroš, kustosica, kritičarka, urednica, prevoditeljica i predavačica, objavila je više od pet stotina članaka, eseja i intervjua u domaćoj i stranoj periodici te stručnim časopisima te predaje o suvremenoj umjetnosti u zemlji i inozemstvu. Od 1994. godine kustosica je u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu, od 2000. do 2003. vodila je nezavisni međunarodni multidisciplinarni projekt Motel Ježevo i suosnivačica je i glavna urednica online magazina art-e-fact (2002.–2004.). Objavila je monografiju o Daliboru Martinisu naslovljenu Javne tajne/Public Secrets (2006.), koautorica je stalnog postava Muzeja suvremene umjetnosti “Zbirke u pokretu” (s Tihomirom Milovcem) te pokretačica i urednica kritičke biblioteke “Refleksije” Muzeja suvremene umjetnosti. Dobitnica je godišnje nagrade AICA-e za 2005.
Izvor: Fraktura
ObjavljenoObjavljeno
