Na pedesetgodišnjicu Muzičkog biennala Zagreb, Multimedijalni institut i MBZ po peti put surađuju na festivalskom segmentu vezanom uz suvremenu elektronsku glazbu.
Nakon što je 2009. težište programa explicit music bilo na odnosu glazbe, filma i filozofije (vezano uz Wellesovu ekranizaciju KafkinogProcesa, koja je ranih šezdesetih dijelom snimana u Zagrebu) za bijenalsku obljetnicu programska se okosnica vrti oko odnosa glazbe i plesa te posvete dvojici velikana koji su sudjelovali na Biennalu – Johnu Cageu i Karlheinzu Stockhausenu.
U Zagrebačkom plesnom centru će od 11. do 13. travnja od 22 sata, publika imati priliku gledati/slušati tri komorna plesno-glazbena djela. Prve večeri svoj komad će izvesti pariška plesačica Cecilia Bengolea, koja je dvaput gostovala na zagrebačkom Queer festivalu, zajedno s jednim od prvaka elektronske glazbe, Christianom Fenneszom. Druge večeri Damir Bartol Indoš i njegov česti suradnik, bečki elektroničar Helge Hinteregger (uz pomoć Tanje Vrvilo i Ivana Marušića Klifa) premijerno izvode svoj work-in-progressKriegspiel, inspiriran igrom rata Guya Deborda. Program u ZPC-u zatvaraju njemačka plesačica Antje Velsinger i još jedan od pionira elektronike Markus Popp (aka Oval), komadom wall/paper/wall.
Koncertantni vrhunac desetogodišnje suradnje Multimedijalnog instituta i Muzičkog Biennala trebao bi pak biti nastup ansambla Zeitkratzer u Maloj dvorani Koncertne dvorane Vatroslav Lisinski (14. travanj, 22 sata). U ukrštenom osluškivanju unatrag i unaprijed Zeitkratzeri će premijerno izvesti skladbu Nine, u kojoj član ansambla Burkhard Schlothauer strogo primjenjuje kejdžijansku kompozitorsku metodu te zapisuje nikad-napisani Cageov komad za ansambl od 9 članova. Slično kao i u drugim dosadašnjim radovima Zeitkratzera radi se o destabilizaciji funkcije autora u suvremenoj glazbi. Drugi autor kojem se ansambl okreće jest Stockhausen, gdje će Zeitkratzer dati svoju interpretaciju Stockhausenova ciklusa Aus den sieben Tagen. Kraj koncerta pripast će pjesmama, SONGS – liedu za 21. stoljeće u pjevačkoj izvedbi Marca Weisera, uz pratnju ansambla.