Muzejski dokumentacijski centar organizira promociju Muzeologije 54. koja je posvećena temi razvoja publike u muzejima – istraživačkim i evaluacijskim pristupima koji nam mogu pomoći da bolje upoznamo korisnike i nekorisnike muzeja. Promocija se održava 12. travnja u 12 sati u prostorijama Muzejskog dokumentacijskog centra.
Autorice tekstova istražile su i vrednovale programe hrvatskih muzeja, analizirale muzejske komunikacijske aktivnosti, digitalne marketinške alate koji predstavljaju budućnost muzeja, način rada društvenih mreža i njihovog korištenja kao platforme za razvoj relevantnih sadržaja jer put do razvoja publike vodi preko boljeg (u)poznavaja muzejskih korisnika.
Na predstavljanju uz gosta urednika ovoga broja dr. sc. Željku Miklošević s Odsjeka za informacijske i komunikacijske znanosti Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu sudjeluju i autorice istraživanja Dorotea Fotivec, Ana Pia Matijaš, Ileana Kurtović i Rebeka Knajs.