Tema U petak, 24. listopada, s početkom u 14 sati, u Apoteci – prostoru za suvremenu umjetnost održat će se otvorenje izložbe Data Storage of a True Spectrum umjetnice Marine Xenofontos, koja živi i radi u Ateni. Izložba se održava povodom petog izdanja Bijenala industrijske umjetnosti pod nazivom Ogroman automat, u kustoskoj koncepciji Banija Brusadina i Giulije Colletti.
Data Storage of a True Spectrum čine krhotine kompaktnih diskova koje se okreću na motoriziranoj osi, lomeći zrake sunčeve svjetlosti koje se raspršuju po zidu galerijskog prostora. Ovaj rad nadahnut je ilustracijom iz dječje znanstvene knjige koju autorica koristi te pretvara jednostavan pokus u svjetlucavu instalaciju. Xenofonotos na ovaj način prenamjenjuje industrijski otpad koji u galerijskom okruženju funkcionira kao prizma spektralne svjetlosti.
Umjetničin rad istražuje sjećanje i zastarjelost, pretvarajući zapuštene digitalne medije “u svjetleći arhiv koji se opire nevidljivosti”. Data Storage of a True Spectrum “odražava Xenofontosinu trajnu zaokupljenost materijalnim ostacima tehnologije, otkrivajući kako zastarjeli mediji i dalje mogu potaknuti čuđenje i nove perceptivne doživljaje”, stoji u najavi.
Marina Xenofontos umjetnica je koja djeluje između Atene i Limassola. Njezin se rad bavi kulturnim pamćenjem, kolektivnim narativima i politikom izlaganja, često istražujući granice između javnog i privatnog prostora. Njezini su radovi izlagani u Mint Museumu, Fondazione Morra Greco, Kunstvereinu Hamburg, Baltičkom trijenalu i drugdje.
Više detalja pronađite ovdje.

