Prije četiri godine u sklopu ciklusa Europsko kazalište u ZKM-u Jugoslavensko dramsko pozorište predstavilo se zagrebačkoj publici s tri nove produkcije. Cilj je bio omogućiti kontinuirano predstavljanje vrhunskih dometa europskog teatra. Bilo je to prvo gostovanje beogradskog teatra nakon duge pauze od 16 godina. Kazališna se razmjena nastavlja gostovanjem ZKM-a na daskama JDP-a od 27. do 30. siječnja, dok će JDP ovog proljeća predstaviti svoje tri predstave u Zagrebu.
Gostovanje u Beogradu otvara predstava Generacija 91-95. Uspješna i iznimno hvaljena predstava Zagrebačkog kazališta mladih predstava slojevito iščitava recentnu hrvatsku povijest. Nastala je po motivima romana Jebo sad hiljadu dinara poznatoga splitskog novinara i pisca Borisa Dežulovića. Redatelj je Boris Šeparović. Okosnicu priče čini aspsurdna situacija koja nastaje susretom dviju skupina prerušenih vojnika na tajnom zadatku. Dežulovićeva priča je izmišljena, dok je povijesna činjenica u koju je smještena – realna.
Buđenje proljeća Franka Wedekinda u režiji Olivera Frljića suvremena je drama o seksualnom sazrijevanju adolescenata, u kojoj se očituje autorova težnja da prokaže lažni građanski moral i pokaže kobne posljedice društvenih konvencija koje sputavaju ili iskrivljuju prirodne nagone.
Trodnevno gostovanje završava izvedbom Garaže – koprodukcije ZKM-a i njujorškog teatra La Mama. Predstava Garaža u režiji Ivice Buljana u veljači prošle godine premijerno je izvedena u tom teatru. ZKM je time postao prvo hrvatsko kazalište čija predstava ima premijeru u New Yorku. Predstava je nastala po istoimenom romanu Zdenka Mesarića, koji je dobio epitet najšokantnijeg i najmučnijeg hrvatskog romana. Gladijatorske borbe, obiteljsko nasilje, eksploatacija djece, socijalna zapuštenost – samo su neke od tema koje čine Garažu.