
Strategic Management in the Arts istražuje jedinstvene karakteristike organizacija u umjetničkom i kulturnom sektoru i otkriva kako strateški izraditi plan koji te raznolike organizacije vodi njihovom cilju.
Kvalitetno strateško upravljanje za organizaciju znači uspjeh, no velik broj organizacija u kulturi tek treba otkriti primjenu strateškog razmišljanja i poduzetnost unutar svoje upravljačke strukture. Lidia Varbanova prolazi kroz postojeće teorije i modele strateškog upravljanja te ih potom povezuje s načinima funkcioniranja organizacija u kulturi. Također, Varbanova se bavi i pitanjem poduzetništva i inovacije u umjetnosti te uvodi koncept “organizacije koja uči” – radi se o organizaciji koja sposobna prilagoditi svoju strategiju kompleskom okruženju koje se konstantno mijenja.
Lidia Varbanova već dvadeset godina radi kao savjetnica, istraživačica i profesorica i više od pedeset zemalja svijeta, a surađivala je s državnim institucijama, privatnim tvrtkama, fondacijama, nevladinim organizacijama i mrežama. Bavi se strategijama, poduzetništvom, menadžementom, organizacijskim razvojem s posebnim naglaskom na kulturu, umjetnost, kreativne industrije i neprofitni sektor. Predaje na montrealskom Sveučilištu Concordia.
Izvor: Routledge
Objavljeno