Damir Bartol Indoš, prvak hrvatskog ekstremnog kazališta, u suradnji s Tanjom Vrvilo, nakon Igre rata iz 2011. godine, priprema još jednu predstavu "ratnog" naslova.
Vodni rat u fokus stavlja jedan od najvažnijih elemenata, kako za funkcioniranje ljudskog tijela, tako i za održavanje života na Zemlji uopće. Voda koja, od prirodnog resursa polako postaje roba i u mnogim krajevima svijeta prelazi u privatno vlasništvo moćnih korporacija te uzrokuje nemire i različite “ratne igre”. Prema nekim predviđanjima, ratovi 21. stoljeća će se voditi upravo zbog vode.
Damir Bartol Indoš i Tanja Vrvilo tretiraju vodu kao političko i umjetničko pitanje kroz prirodne i emocionalne pustinje kod Wilhelma Reicha i Vladimira Čerine, inspirirani pobunama mnoštva protiv privatizacije vode, čak i kiše, u bolivijskom gradu Cochabambi i kartične regulacije pristupa vodi u Južnoj Africi.
Slike vode kod E. A. Poea, kiše kod Čerine… kod Indoša i Vrvilo ulaze u glatku hidrauličku sliku vode s opružnim muzičkim strojevima: šahtofonima. Dva novoizgrađena šahtofona u Vodnome ratu u unutrašnjosti imaju (uz nadzorne kamere i vlastita svjetla) ugrađene bačve s oprugama, a treći ima limeno korito za magnetsku kišu s bas gitarom. Indošev šahtofon, inače predstavljen u Igri rata pobjednik je ovogodišnje nagrade T-HT@MSU te je time postao dio zbirke MSU-a.
Izvori korišteni za Vodni rat sežu od Wilhelma Reicha do Gang of Four, a uz Indoša i Vrvilo, izvode ga i Ana Hušman koja je zadužena za filmske i video slike te Ivan Marušić Klif koji upravlja nadzornim kamerama i zvukom. Koprodukciju potpisuju Ekstremno muzičko kazalište, Teatar &TD i Perforacije.
Premijera ove ekstremno-muzičko-kazališne predstave zakazana je za 25. svibnja u Kinu SC, a slijede izvedbe 26. i 27. svibnja u 20 sati.