Kritičke izvedbene prakse

Critical Practice (Made in Yugoslavia) dugoročni je program osnaživanja diskurzivnih promišljanja o suvremenim izvedbenim umjetnostima i njihovom utjecaju na širu publiku.

concerto_for_3_bodies_630

Critical Practice (Made in Yugoslavia) dugoročni je program (2013–2018) usmjeren osnaživanju diskurzivnih promišljanja o suvremenim izvedbenim umjetnostima i njihovom prodoru prema široj publici.

Fokusiran je, ali ne i ograničen na postjugoslavensku regiju. Razlozi su za to nedostatak kontinuiteta i javno vidljivog kritičkog pisanja o suvremenim izvedbama i izvedbenim događanjima u regiji te odnedavno snažan teorijski zamah. Program polazi od platformi koje generiraju časopisi Teorija koja hoda (TkH, Beograd), Maska (Ljubljana) i Frakcija (Zagreb) te Nomad Dance Academy, regionalna izvedbena platforma. 

Njegova je svrha unaprijeđenje profesionalnog razvoja nadolazećih autora (pisaca, kritičara, istraživača, teoretičara) iz regije i šire, radi razvijanja dijaloga s publikom, ali i među autorima koji dolaze iz različitih konteksta. 

Program se sastoji od tri jednogodišnja ciklusa fokusiranih na obrazovanje i praktičan rad sudionika. Prvi programski ciklus započinje u travnju, prima se šest polaznika, a rok za prijave je 10. veljače. Najavljena su okupljanja u Beogradu, Bruxellesu i Skoplju, a program pokriva troškove školarine, puta i smještaja do 3500 eura po sudioniku.

Mentorica je prvoga ciklusa Ana Vujanović, a koordinatorice Marijana Cvetković i Biljana Tanurovska Kjulavkovski. Partneri su programa Stanica, servis za suvremeni ples (Beograd), Lokomotiva – Centar za nove umjetničke inicijative i kulturu (Skoplje), Plesni centar Tala (Zagreb), Workspace (Bruxelles) i teatar Hetveem (Amsterdam).

Sve detalje potražite na službenim stranicama programa Critical Practice (Made in Yugoslavia).

Izvor: Critical practice 

Objavljeno
Objavljeno

Povezano