Konzumacija kulture i turizma

Autofocus Borisa Poljaka najbolji je kratkometražni film Nyona.

autofokus_poljak_630 Boris Poljak, Autofocus

Autofocus Borisa Poljaka proglašen je najboljim kratkometražnim filmom u konkurenciji od 19 kratkometražnih dokumentarnih filmova iz cijeloga svijeta i nagrađen s 5000 švicarskih franaka na festivalu Visions du Réel u Nyonu, jednom od najcjenjenijih festivala dokumentarnog filma, čije se 46. izdanje održavalo od 25. travnja do 3. svibnja.

Autofocus je hibrid dokumentarnog i eksperimentalnog filma. Snimljen je tehnikom skrivene kamere, a prati mnogobrojne turiste koji svakodnevno pohode crkvu sv. Nikole kraj Nina, smještenu u pitoreskni ambijent na vrhu brda. Poljak turiste transformira u glumce u predstavi, dajući duhovit komentar na način na koji konzumiramo kulturu i turističke lokalitete.

Autofocus je premijerno prikazan u natjecateljskom programu Sarajevo film festivala, nagrađen je na Liburnia Film Festivalu i na Festivalu 25 FPS, a prošli tjedan proglašen je najboljim dokumentarnim filmom na 23. Danima hrvatskog filma, s najvišom prosječnom ocjenom kritičara.

Boris Poljak jedan je od najistaknutijih hrvatskih autora eksperimentalnog i dokumentarnog filma te cijenjeni snimatelj i direktor fotografije. Dugogodišnji je član Kino kluba Split i jedan od pokretača Splitskog filmskog festivala – međunarodnog festivala novog filma i videa. Uz Poljaka kao redatelja i snimatelja, na filmu su radili i Damir Čučić kao montažer i izvršni producent, Martin Semenčić kao dizajner zvuka i Milva Čučić kao producentica. Film je producirala kuća Milva film i video, a za njegovu festivalsku distribuciju zadužena je Ivana Ivišić.

Izvor: HAVC

Objavljeno
Objavljeno

Povezano