Knjiga, čiji su autori Giep Hagoort, Aukje Thomassen i Rene Kooyman, pokriva ključne elemente poduzetničke dimenzije kulturnih i kreativnih industrija. Čak i tijekom ekonomske krize, kulturne i kreativne industrije i dalje su sposobne lako privući publiku.
Istraživanje teme iz ekonomske i umjetničke perspektive te perspektive kreiranja politika daje interdisciplinarni pristup ovim djelatnostima na globalnoj razini, čineći pritom značajnu razliku između kulturnog sektora – proizvoda koji se konzumiraju na licu mjesta, kao što su koncerti ili plesne predstave – te kreativnog sektora koji generira umjetničke proizvode koji nude dugotrajniju interakciju, npr. dizajn, arhitektura i oglašavanje.
Autori ovih nude nove koncepte i gledišta o poduzetničkoj dimenziji kulturnih i kreativnih industrija u 16 zemalja iz Europe, Sjeverne i Južne Amerike, uključujući Kinu, te istražuju kako razvoj urbanih područja, nove tehnološke inovacije i obrazovanje utječu na ove industrije koje kontinuirano rastu.
Izvor: Culturenet
Objavljeno