

Udruga Domino pokrenula je rezidencijalni program za domaće plesne umjetnike kao pilot program podrške istraživanju i razvoju autorskih projekata u području suvremenog plesa. Nakon mjesec dana rada, sudionici programa stvorili su čak četiri nova komada koje će predstaviti zagrebačkoj publici 7. i 8. studenog u 20 sati u dvorani Teatra &TD. Cilj je programa bio da se plesačima i koreografima omogući prostor za rad, ali i dramaturška i tehnička podrška u trajanju od mjesec dana. Tematski fokus ovog jednomjesečnog istraživačkog procesa bio je “odnos s publikom”.
Program su osmislili Zvonimir Dobrović i Bruno Isaković, koji je ujedno i voditelj projekta. Po završenim rezidencijama odabrat će se jedno od započetih istraživanja i projekata za daljnju produkcijsku potporu do premijere u lipnju 2015. na festivalu Perforacije. U petak, 7. studenog na programu su prezentacije Zatvoreni krug autorice Deane Gobac te Eau de performance Martine Granić. U subotu, 8. studenog, Ina Sladić predstavlja #sveštotrebateznati a Matea Bilosnić i Josipa Štulić predstavu Lucija.
“Zatvoreni krug je rezultat muke traganja za specifičnim odnosom s publikom. Ako izuzmemo sve isteoretizirane odnose s publikom, mogu govoriti samo o mojem osobnom odnosu spram publike. Probat ću sama sebi dati odgovore na pitanja: Što je meni publika? Kakva publika mene zanima? Pred kime imam tremu? Kakvoj publici se potpuno predajem i jesam li to onda ja?Vidim li publiku? Kako ona utječe na mene? Čije savjete i kritike uvažavam? Zašto sve to?”, o svom projektu piše Deana Gobac.
Eau de performance tematizira klasična društvena okupljanja koja dovode sudionike u odnose gdje postoji izvedbeni skup i onaj koji sudjeluje, jasan razlog prisustva sudionika i ritual izvođenja, gdje je netko izložen ili izlaže a netko podržava, gleda, gdje je netko duhovno prisutan ili odsutan te gdje postoji odnos individue i kolektiva. Podsjećajući publiku na paradoksalnu sličnost naizgled potpuno različitih društvenih događanja dovodi se u pitanje konkretni razlog dešavanja i očekivani scenarij, gube se granice ponuđenog sadržaja, prisustvo se svodi na doživljaj odnosno senzaciju samu po sebi. Lucija propituje odnos jezika i pokreta te transformaciju njihovog značenja u performativnom prostoru. Autorice istražuju odnos komunikacije, koreografskog materijala i publike. Dualnost fizičkog i verbalnog stvara igru udaljenosti i blizine; prostor prijevoda i interpretacije.
“#sveštotrebateznati je spektakl. Iskustvo. Odluka. Aktivan kaos. Ali zapravo je trailer za nešto što već dugo iščekujete. Pitate se, što svaki dobar show mora imati? Nešto osobno, nešto smiješno, nešto tužno, nešto interaktivno i nešto dirljivo? #sveštotrebateznati daje vam sve to. Ali ne na nivou na kojem vi to očekujete”, o svom projektu piše Ina Sladić.
Deana Gobac je rođena u Zadru, 1967. godine, a u Zagrebu, 1988. završava Školu za klasični balet u klasi prof. Tatjane Lucić Šarić. Od 10. 10. 1987. godine u stalnom je angažmanu u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, a od 1993. ima status solistice baleta.
Ina Sladić (1986, Zagreb), nakon plesne edukacije pri Školi za klasični balet te Školi suvremenog plesa Ane Maletić odlazi na Folkwang University of Arts u Essenu, Njemačka, kao stipendistica tijekom cijelog školovanja, gdje je diplomirala 2011. Od tada živi i radi između Njemačke i Hrvatske te surađuje sa brojnim umjetnicima.
Martina Granić nakon završenog Ekonomskog fakulteta i tri godine rada agenciji stječe diplomu diplomiranog dizajnera na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu. Od 2013.-2014. godine je rezident SPAZIO programa za mlade koreografe. Dobitnica je danceWEB (IMPULSTANZ) stipendije za 2014 godinu. Rezident je Zagrebačkog plesnog centra (HIPP) u 2014. godini.
Matea Bilosnić, rođena u Zadru svoje prve plesne korake ostvaruje u dobi od trinaest godina te se neformalno školuje na tečajevima Zadarskog plesnog ansambla u Domu Hrvatske Mladeži te na radionicama Petre Hrašćanec, Lade Petrovski i Angele Herende de Kroo. Članica je gorespomenutog ansambla te sudjeluje u njegovim produkcijama i koreografijama Sanje Petrovski. Radila je i kao pedagog na tečajevima ansambla. Nakon završene srednje škole odlazi u Austriju na Salzburg Experimental Academy of Dance gdje je 2013-te godine uspješno diplomirala.
Josipa Štulić plesnu edukaciju započinje u Zadarskom plesnom ansamblu s kojim već 10 godina sudjeluje u brojnim predstavama i produkcijama te se bavi pedagoškim radom. Tri godine neformalno plesnu edukaciju nastavlja u Zagrebu kao članica Podmlatka studia za suvremeni ples te u sklopu klaseva i plesnih radionica Plesnog centra TALA i Liberdancea.