Postsupkulturno razdoblje započinje analizama scene elektronske glazbe i rave kulture, na čijem se primjeru od devedesetih propituju paradigme, teorije i koncepti dotadašnjeg shvaćanja kulture mladih. Iz perspektive jednog dijela postsupkulturne teorije, uslijed raspada do tada važećih supkulturnih podjela i sve veće stilske fluidnosti i fleksibilnosti, strukturalno utemeljeni koncept supkulture postaje suvišan, pa se sam pojam modificira ili potpuno odbacuje, dok se uvode neki novi pojmovi kao što su novopleme, afektivni savezi, životni stilovi, scena itd, koji bi trebali preciznije i razgovjetnije objasniti nove fenomene i oblike okupljanja.
Uz teorijsko razmatranje i analizu suvremenih paradigmi na području sociologije mladih, Sociologija i party scena Rašeljke Krnić i Benjamina Perasovića nudi empirijsku ilustraciju osnovnih teorijskih pitanja na primjeru scene elektronske glazbe u Zagrebu, na temelju podataka dobivenih kvalitativnim istraživanjem (fokus grupe, individualni polu-strukturirani intervjui, metoda promatranja uz sudjelovanje). Dovođenjem u vezu empirijskog sadržaja i temeljnih pojmova te koncepata suvremene sociologije mladih, ukazuje se i na problem teorijskog uopćavanja, pronalazeći elemente i supkulturnog i postsupkulturnog kao odrednica različitih oblika povezivanja mladih na sceni elektronske glazbe u Zagrebu.
Knjigu izdaje Naklada Ljevak, a promocija će biti održana u četvrtak, 10. listopada, u 19 sati. Uz autore, promociji će prisustvovati i Ines Prica, Ilko Čulić te Nenad Rizvanović. Nakon predstavljanja knjige organiziran je i glazbeni program koji je zamišljen kao retrospektiva pravaca elektronske glazbe od 1987. godine naovamo.