Blic Predstava koju želimo gledati novi je projekt Kuće Nahero nastao u koprodukciji s Empiria teatrom i suradnji s klubom Crni mačak, u kojem će se u srijedu, 14. veljače u 20:30 sati, održati svečana premijera predstave, a zatim slijedi i njezina repriza, i to na istome mjestu 17. veljače s početkom u 20:30.
Režiju, osmišljavanje teksta i dramaturške prilagodbe zajedničkim snagama je odradio cijeli autorski tim: redateljica Rajna Racz, dramaturginja Dina Vukelić, te glumci Fabijan Komljenović i Melody Martišković. Glazbu je skladao Marin Živković, za produkciju i oblikovanje svjetla zadužena je bila Iva Srnec Hamer, dok je Judita Franković omogućila prikladnu kostimografiju.
“Ravnopravni_e sukreatori_ce predstave Rajna Racz, Dina Vukelić, Melody Martišković i Fabijan Komljenović fokusiraju se na temu idealne predstave u neidealnim uvjetima na nezavisnoj sceni, promatrajući je kao neizvjesnu scenu. Dvoje mladih izvođača povezuje osjećaj egzistencijalne tjeskobe i neprekidnog čekanja – bolje prilike, vidljivosti, posla. Za vrijeme otegnutog čekanja, oni pokušavaju stvoriti predstavu u kojoj odnos prema umjetnosti (kazalištu) poprima dimenzije ljubavnog odnosa. Oni se u kazalište iznova zaljubljuju i odljubljuju, njime se fasciniraju i osjećaju prema istome bijes, idealiziraju ga i razočaravaju se. Oni su istraživači koji beskompromisno uplovljavaju u problem vlastite umjetnosti i njezina značenja u konzumerističkom društvu, balansirajući na granici između fikcije i fakcije”, najavljuje autorski tim prestave.
Prije reprize premijere Predstave koju želimo gledati, 17. veljače od 18 do 20 sati, održat će se radionica Što se krije iza maske koju će voditi afirmirana slikarica i psihologinja Tara Beata Racz. Radionica u fokus stavlja maske kao dio naše svakodnevice, u kojoj tijekom interakcije s drugima nosimo “prikladne” oblike maski, koji su nerijetko lažni te stoga dolazi do sve veće diskrepancije između našeg privatnog i javnog ja. Budući da je broj polaznika_ca ograničen, obavezna je prijava na uonahero@gmail.com.
