Otvorenje izložbe Udarne vijesti i sitni slog je u 20 sati. Izložba istražuje različite geografske, naoko udaljene povijesne epizode koje se realiziraju kroz vizualne reprezentacije i usmenu predaju, miješajući fakte i fikciju, povijest i mitologiju, nacionalno i univerzalno, skript i dokumentaciju. Stavljajući u dijalog umjetnički rad Andreasa Fogarsia Vasarely Go Home i Maryam Jafri Dan nezavisnosti 1936 – 1967 izložba zahvaća prostore rascijepa u reprezentaciji i interpretaciji povijesnih događaja, posredno tematizirajući procese stvaranja i rastvaranja kulturnih i političkih identiteta i hegemonijskih odnosa. Udarne vijesti i sitni slog sučeljava implikacije iščitavanja jedne naoko minimalne umjetničke geste koju službena povijest (umjetnosti) nije ni zabilježila s događajima koji formiraju udarne vijesti. Naslov izložbe simbolično aludira na naličja tih procesa i neistražene interpretativne prostore koje se nalaze između tih dvaju polova.
Prije otvorenja izložbe Sarah Rifky u 18.30 sati održat će predavanje Civilno društvo zauvijek koje je vezana za fotografsku instalaciju Mayram Jafri Dan nezavisnosti 1936 – 1967. Situacija koja se sama postavlja. Čini se kao da prosvjednici oponašaju fotografije: stoje smrznuti kao kipovi držeći transparente s parolama, šalama, konstruirajući vlastiti identitet i javnu personu različitim ilustracijama. Namještaju se jedni za druge, kako bi se fotografirali, kao fotografije, kako bi fotografirali fotografije, kako bi fotografirali, za fotografije.
Sarah Rifky je spisateljica i kustosica koja djeluje u Kairu i drugdje. Rifky je jedna od urednica umjetničke knjige Damascus: Tourists, Artists, Secret Agents. Osnivačica je i ravnateljica CIRCA – Cairo International Resource Center for Art u Kairu.
Izložba i predavanje su dio projekta Slatke šezdesete organiziranog uz potporu programa Europske Unije Kultura 2007 – 2013. Projekt Slatke šezdesete suorganiziraju: tranzit.at iz Beča, Anadolu kultur iz Istanbula i zagrebački WHW.