U četvrtak, 11. svibnja u 19 sati u sklopu 4. bijenala industrijske umjetnosti otvara se instalacija Liquid Cuntry švicarske umjetnice Talaye Schmid.
Instalacijom Liquid Cuntry u prostoru MMSU Jaslica, Talaya Schmid stvara imerzivni ambijent koji slavi fluidnost i promjenu kao kontrapunkt ograničenjima i kategorizaciji. Kretanje prostorom definira šetnica, koja prolazi uz taftane radove poput Infinite Pool of Love and Juices, i vodi prema šatoru, a prostor dodatno ispunjava dvadesetominutni zvučni rad Body Fluids koji je miks eksplicitnih ljubavnih pjesama, osobnih priča, zvukova vode koja teče, kapa, prska. Zvučna instalacija nastala je u suradnji s glazbenom producenticom i DJ Beliom Winnewisser.
Polazeći od eng. riječi cunt (eng.) kao pojma koji obuhvaća seksualnost i anatomiju, vanjsku i unutarnju, uključujući usne, vulvu, stidnicu, vaginu i klitoris, instalacija Talaye Schmid pažnju usmjerava na ženski seksualni užitak. Osim toga, etimološki je riječ cunt vezana uz kin (srodstvo), cunning (lukavost), cognate (rodbinski), cognitive (spoznajni), knowledge (znanje), queen (kraljica), country (država). U tom smislu traženje senzualnog, seksualnog i društvenog iscjeljivanja postaje osnažujući i politički čin u istraživanju uloge intimnosti, osobne slobode i umjetničke prakse.
Talaya Schmid jedna je od 29 umjetnika_ca koji sudjeluju na 4. bijenalu industrijske umjetnosti naslovljenom Krajolici želje, u koncepciji švicarskih kustosa Paola Bianchija i Christopha Doswalda.
Bijenale industrijske umjetnosti (IAB) pokrenut je 2014. godine kao snažna alternativa kontekstu sveopće globalizacije, zbog koje se većina lokalnih obilježja mijenja pod dominacijom većih kulturnih i političkih središta, koja sustavno nameću određene konvencije u suvremenoj umjetnosti, mijenjajući lokalne kulturne krajolike. Stoga IAB inzistira na lokalnom i regionalnom kontekstu, s posebnim naglaskom na industrijsku te kulturnu baštinu Istre općenito, u cilju jačanja lokalnog/regionalnog identiteta, kao i unaprjeđenja njegove važnosti, vidljivosti i prepoznatljivosti u europskim okvirima. Nakon pilot izdanja 2014. koje je kurirao Branko Franceschi, te prva tri izdanja, 2016. (kustosi Lucrezia De Domizio Durini i Branko Franceschi), 2018. (WHW) i 2020. (Branka Benčić, Gerald Matt i Christian Oxenius).
Bijenale je strukturiran u tri geografski odvojene, ali tematski međusobno povezane izložbene cjeline: Labin sa susjednom rudarskom Rašom funkcionirat će kao polazišna točka i središte Bijenala, iz kojeg se ono širi prema Puli i Rijeci.
Izložba u MMSU ostaje otvorena do 30. lipnja 2023.