Mehanizmi ljudskoga tijela

Izložba Damira Očka u galeriji Eastward Prospectus u Bukureštu do sada je najopsežnije predstavljanje ovog autora.

ocko_630

Piše: Matija Mrakovčić

Izložba Damira Očka naziva Repeat After Me, otvorena 13. listopada u galeriji Eastward Prospectus u Bukureštu, obuhvaća brojne umjetnikove radove – filmove, kolaže, partiture, zvučne instalacije realizirane proteklih nekoliko godina i proteže se kroz dva kata galerije. Izložba na kojoj su predstavljena četiri Očkova recenta filma realizirana od 2012. godine – od We Saw Nothing but the Uniform Blue of the Sky (2012), SPRING (2012), TK (2014), The Third Degree (2015) – prvo je predstavljanje ovog autora u Rumunjskoj, ujedno i najopsežniji prikaz njegova rada do sada. 

Okupljeni radovi predstavljaju panoramu umjetnikove produkcije od izložbe u Palais de Tokyo do prošlogodišnjeg predstavljanja na bijenalu u Veneciji, te serije novo realiziranih radova. Putem videa, poezije, instalacije i radova na papiru, Očko istražuje mehanizme ljudskoga tijela, kao i njegove kompleksne odnose s društvenim i političkim kontekstom. Tijelo koje istražuje u svome radu postaje kritički prostor za promišljanje nasilja, moći, krhkosti naših interakcija s okolinom. Izložba u Bukureštu otkriva načine na koje umjetnik propituje svoj pristup procesima umjetničke proizvodnje, uspostavljajući subjektivni prostor na sjecištu filma i poezije.

Kustosica je izložbe otvorene do 23. prosinca Branka Benčić.

Damir Očko (1977) živi i radi u Zagrebu. Predstavljao je Hrvatsku na Venecijanskom bijenalu – 56. Međunarodnoj izložbi vizualne umjetnosti izložbom Studije drhtanja – Treći stupanj, održane u hrvatskom paviljonu u Palači Pisani. Osim toga realizirao je samostalne izložbe The Kingdom of Glottis, Palais de Tokyo (2012), The Body Score, Yvon Lambert, Paris (2013), On Ulterior Scale, Kunsthalle Düsseldorf (2011) i MMC Luka, Pula (2012), te samostalno izlagao u galerijama Tiziana di Caro (Salerno), Kunstverein Leipzig i Kunsthalle München.

Objavljeno
Objavljeno

Povezano