Višeslojni identiteti grada

Tema su ovogodišnjeg izdanja festivala Media Mediterranea digitalni narativi.

volim_pulu_630 FOTO: Volim Pulu

Koncept ovogodišnjeg festivala udruge Metamedij, koji će se održati od 16. do 21. lipnja u pulskom klubu Metamedia, Dnevnom boravku Rojca, galeriji Cvajner, galeriji Forum 13 i na Trgu sv. Tome, nastaje na tragu festivala iz 2011. godine koji je u pulski javni prostor uveo tematiziranje razvojnog potencijala grada. Tema je 16. festivala Media Mediterranea naslovljena Digitalni narativi. U kontekstu festivala, narativi se odnose na kratke oblike digitalne medijske proizvodnje (pod)sjećanja i obnavljanja znanja o gradu kojima su ponovo re-kreirani višeslojni identiteti grada Pule. Od Prvog svjetskog rata i geopolitičkih posljedica naše moderne povijesti do posljedične interkulturalnosti Pule radi njenog gospodarstva, razvoj identiteta grada bit će istražen putem medija filma, elektronske i tradicionalne glazbe, video igre i video arta.

Najavljene su radionica remiksiranja urbane i tradicionalne glazbe pod vodstvom etnomuzikologa Milana Đurića, kao i radionica izrade video igara koju vode belgijski, švedski, austrijski i danski dizajneri i teoretičari igara, u koordinaciji Draška Ivezića, tribina o domaćoj nezavisnoj glazbi, koncerte će održati NT Wave (Beat Busters), Pulap Reggae i Soundcheck Regaz, a bit će prikazani dokumentarni filmovi Endrigo 47 Ines Pletikos i Una storia polesana Andreja Korovljeva

Festival prati i izložba naziva Digitalni narativi: prostori konflikta, medijatizacija i slika rata koja predstavlja radove četvorice suvremenih umjetnika: Gorana Škofića, Nebojše Šerića Shobe, Davora Sanvincentija i Haruna Farockija. Izložba kustosice Branke Benčić mapira različite prostore konflikta u različitim geopolitičkim zonama, ukazuje na permanentne globalne konflikte i napetosti, upozorava na ratove, galopirajući terorizam i oblike suvremenog ratovanja, vizualnim jezikom promišlja rat kao mjesto razaranja, ukazuje na posljedice, odnos vojske i okoline. Kroz medijski posredovane procese otvara se pitanje o razaranju, ratu i nasilju i modelima njihove reprezentacije. Nasilje je postalo naša globalna svakodnevnica, epidemijskih razmjera, rat element masovne kulture u 20. i 21. stoljeću, a ratni se spektakli u medijima tretiraju kao dio televizijskog programa, dok su radovi umjetnika najčešće realizirani medijima fotografije i videa kao sredstvima opisivanja prošlih događaja ili budućih projekcija.

Više o programu 16. festivala Media Mediterranea potražite na službenim stranicama.

Izvor: Metamedij

Objavljeno
Objavljeno

Povezano