Šesti broj Veznika naslovljen je Što je Veznik bez brkova? te na duplerici nudi “neprikosnovenu kolekciju umjetnih brkova povodom obilježavanja mjeseca brkova – Movembera. Kad Movember prođe, možete ih iskoristiti i kao kamuflažu da biste se osjećali sigurnijim izraziti svoje iskreno mišljenje na dan referenduma”.
U šestom broju Veznika možete pročitati sve o aktivnostima Saveza udruga Rojca, planovima za Dnevni boravak, manifestacijama održanima u Društvenom centru Rojc te zanimljivim udrugama i pojedincima.
Tatjana Tomić piše o aktivnostima građana vezanim uz raspravu o budućnosti Muzila, u čemu se na neki način pokazala nezrelost društva u kojem živimo te nedostatak kulture dijaloga. Također, u ovom je broju obrađena tema civilnog društva koje je možda ušlo u fazu u kojoj se uslijed vlastite profesionalizacije, birokratizacije i europeizacije suočava s elitizmom u vlastitim redovima, ali i gubljenjem kontakta s građanima i korisnicima, postajući samom sebi svrha.
Marino Jurcan piše o važnosti nezavisne kulture prema Nacrtu kulturne strategije grada Pule, koja je jednoglasno prihvaćena na sjednici Gradskog vijeća 24. listopada. Autori strategije su Davor Mišković i Edgar Buršić. Budući da je grad Pula dobio svoju prvu kulturnu strategiju, Veznik u ovom broju obrađuje i teme politika za mlade, kombinirane socijalne politike i kulturne politike.
Dunja Lendić piše izvještaj s ovogodišnjeg Antifa festa, a Sven Cvek u tekstu Od Hrvata do prekarijata piše o široko shvaćenoj “ljevici”, o ljudima koji niz godina rade na poboljšanju društva u kojem živimo, slijedeći pritom ideje slobode, jednakosti i solidarnosti – ideje formulirane istovremeno kada i kapitalizam kreće u svoj globalni pohod.
Osim navedenih, novinarski tim čine i Rudija Pavličević, Lorna Zimolo, Vlasta Vujačić i Mia Levak, urednici su Rudija Pavličević i Marino Jurcan, a dizajn i prijelom potpisuje Vjeran Juhas. Projekt Veznik nastao je iz suradnje udruge Metamedij i Saveza udruga Rojca.