Perspektive obrazovanja

Humanistika u 21. stoljeću, fokus na ocjenu istraživanja: lekcije iz Engleske naslov je predavanja kojeg će na Filozofskom fakultetu u Rijeci održati Jonathan Wolff.

jonathan_wolff_480
Visoko obrazovanje u Velikoj Britaniji bilo je predmet intenzivnog promatranja i regulative, barem od 1980-ih, s uvođenjem unutarnjih obračuna troškova i početkom ocjenjivanja istraživanja. Inspekcija predavanja uvedena je kasnih 1990-ih, a režimi plaćanja školarine nekoliko su se puta promijenili, s uvođenjem značajnih postdiplomskih školarina.
Dok su se profesori žalili na mnoge od navedenih mjera, vlada tvrdi da su bile visoko učinkovite: aspekti britanskog obrazovnog sustava i dalje su visoko atraktivni i međunarodno kompetitivni, a druge su zemlje slijedile dijelove britanskog modela. Na tribini koja će se održati u petak, 2. prosinca u 11 sati, Jonathan Wolff govorit će o glavnim promjenama u posljednjem desetljeću te razmotriti njihove prednosti i mane te lekcije koje bi se mogle naučiti.
Jonathan Wolff, rođen 1959., od 2000. redoviti je profesor na University College London. Direktor je UCL Centre for Philosophy, Justice and Health (2008-). Uz Tima Cranea, urednik je edicije Routledge Philosophy Guidebooks (1992-2011). Bio je urednik Proceedings of the Aristotelian Society (1994.-2000.). U tisku je Wolffova knjiga The Human Right to Health koja će biti objavljena 2012. (W.W. Norton), 2011. objavio je knjigu Ethics and Public Policy (Routledge). U koautorstvu s Avnerom de-Shalitom 2007. objavio je knjigu Disadvantage (Oxford University Press). 2003. objavio je knjigu Why Read Marx Today? (Oxford University Press). Redoviti je kolumnist uglednog dnevnog lista The Guardian.
Tribina se provodi u suradnji Odsjeka za filozofiju Filozofskog fakulteta u Rijeci, Udruge studenata povijesti Malleus, Udruge studenata filozofije Furija i Udruge Universitas.
Izvor: Universitas

 

Objavljeno
Objavljeno

Povezano