
Iz medijskih studija znamo da mediji nisu samo puki čimbenik prijenosa informacija već su aktivan faktor u konstrukciji političke, ekonomske, kulturne i svake druge društvene realnosti. Također, već uvriježena fraza o “medijima kao ogledalu društva” može biti opravdana kao putokaz ka interpretaciji medijskih formi, organizacijskih i uređivačkih politika medijskih institucija, te programskih sadržaja i produkcijsko-konzumpcijskih matrica putem njih proizvedenih, koje neposredno svjedoče o duhu vremena, slici i prilici aktualnog društva kojeg su mediji nezamjenjiv i aktivan dio. Stoga, možemo ustvrditi kako današnji mediji doprinose općoj spektakularizaciji i problematičnom tipu depolitizacije društva, opipavaju tabloidne trendove i traže svoj financijski interes, a posljedično tomu medijski pejzaž, određen programskim karakteristikama tzv. celebrity kulture, u sve je većoj mjeri tek puki okvir za medijsko oglašavanje.
Doc. dr. sc. Hajrudin Hromadžić zaposlen je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, na Odsjeku za kulturalne studije, predaje i kao vanjski suradnik na Odsjeku za sociologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Područja njegovog znanstvenog interesa uključuju sociologiju i antropologiju medija i konzumerizma, teorije svakodnevnog života, te kulturu spektakla i celebrity trendova.
Predavanje će biti održano u Kulturno informativnom centru (KIC) s početkom u 19 sati.