Sezona Muzičkog salona Kulture promjene još nije gotova. Ovogodišnjim Odzvukom Izloga 13. lipnja od 19 sati završava treća sezona Tvornice zvuka. Pokretaču i iskusnom voditelju Nenadu Sinkauzu, ove se sezone pridružio glazbenik i skladatelj Nenad Kovačić koji je svojim iznimnim znanjem dodatno obogatio sadržaj Tvornice za mališane, prvenstveno na području body percussiona te upotrebe predmeta kao instrumenata. Što su mališani naučili u dva i pol mjeseca zajedničkoga rada, kako se međusobno slušaju i zajednički muziciraju u juniorskom improvizatorskom ansamblu, možete čuti na koncertu 13. lipnja u 19 sati u MM centru. Pioniri ovogodišnje Tvornice zvuka su: Nora Ban, Nika Dežman, Katja Drmić, Stella Drmić, Dan Herceg, Karlo Lepka, Marta Predrijevac, Toma Predrijevac, Vito Ivan Radić, Mak Rizvanović, Tom Rushaidat, Alma Skadrak, Asiya Skadrak, Din Skadrak, Ivor Telišman, Janko Telišman, Matej Toma, Marijeta Ugrina, Barbara Vidović, Iva Zahirović.
Nakon improvizatora budućnosti, u 21 sat u Polukružnoj dvorani Teatra &TD slušamo vrhunske improvizatore sadašnjosti: u goste stižu saksofonist Jean-Luc Guionnet, multiinstrumentalist Samo Kutin i elektroničar i umjetnik zvuka Daichi Yoshikawa.
Muzički rad Jean-Luc Guionneta dijeli se na onoliko smjerova koliko se prilika ukaže na promišljanje i djelovanje glazbom i formama. Samo Kutin (Širom, Najoua) poznat je po upotrebi nekonvencionalnih i rijetko korištenih instrumenata ili predmeta, a zagrebačka ga je publika imala prilike upoznati na prošlogodišnjem Izlogu u sklopu rezidencije i koncerta ansambla Šalter, kao i na ovodišnjem festivalu ZEZ s bendom Širom. Kada je riječ o neidiomatskoj improvizaciji, Samo istražuje zvukovni i bučni potencijal instrumenta hurdy gurdy. Zvuk pojačava na uvjerljiv i namjerno grub način, uz pomoć akustičkih rezonatora kao što su opruge i bubnjevi te kontaktnih mikrofona čija mu upotreba pomaže da ispita i iznese na površinu procese koji se odvijaju u “utrobi” instrumenta. Daichi Yoshikawa bavi se prostorima koje glazbenici zajednički konstruiraju kroz nastupe uživo. Njegova je praksa feedback, a rad mu se kreće između ekstrema, kreirajući zvukovne pejzaže u prostoru između noisea i tišine. Razvijajući svoje improvizatorske vještine na radionicama Eddieja Prévosta, Yoshikawa je jedinstven po svojoj lakoći upotrebe elektroničkoga feedbacka kao instrumenta, postižući i doprinoseći u grupno muziciranje i dijaloški potencijal i iskrenu, izvornu muzikalnost.
Nakon koncerta na scenu stupa DJ Župa, a što je za vas odabrao čut ćete od 22 sata u Atriju &TD-a.
Ulaz na sve programe je besplatan.