Što možemo percipirati iz plesa ako se izvedeni pokret nikad ne kristalizira u nekom prepoznatljivom obliku? Je li moguće dokinuti prepoznavanje stila i istovremeno dokinuti prepoznavanje značenja? Kakve bi u tom slučaju bile posljedice za koncept prakse koreografskog rukopisa? Što to može promijeniti u našem promatranju plesa? Može li imati politički učinak ili biti promatrano kao politički čin? Da li je moguće stvoriti plesnu kreaciju koja bi bila politična bez da bude politička na demonstrativni i eksplicitan način? Da li je reprezentacija jedini način da se bude političan?
Iako projekt Seven Thirty in Tights samo djelomično koristi BMC/ Body Mind Centering praksu, zapravo proizlazi iz BMC istraživanja substaničnih struktura. Kako bi elaborirao svoj ples, umjetnik ne samo da će raditi s BMC procesima substaničnih struktura, već će kombinirati i BMC tehnike s drugim alatkama, i na taj način postići specifične generatore pokreta. Istraživanje se koncentrira na različitim strategijama pokretanja, bilo vanjskim ili unutrašnjim silama, kao što su vibracija, prostorno-vremenski kontinuum ili molekularna aktivnost, a koje su stvarno proživljene ili pak zamišljene kako bi se proizvelo novo iskustvo. Partiture nisu iste za sve izvođače i svaka je definirana posebnim parametrima. Izvođači djeluju, a mi ih zamišljamo kao su-kreatore partiture, nalik na su-kreatore softvera.
Frédéric Gies dio je kolektiva Praticable zajedno s Alice Chauchat, Frédéricom de Carlom, Isabelle Schad i Odile Seitz. Njegov koreografski rad temelji se na istraživanju tjelesnog podrijetla kretanja, a fokusira se na politici reprezentacije. Njegov projekt redovito podržava Fabrik Potsdam (Tanzplan Deutchland – umjetnici u rezidenciji), a 2009. po drugi je put primio potporu Hauptstadtkulturfonds in Berlin. Njegovi se radovi prikazuju na međunarodnoj sceni.
Predstava će biti održana u četvrtak i petak, 21. i 22. srpnja u 19.30 sati.