

Plesni solo Odjek autorice Margarete Sinković nastaje iz dvaju motivacijskih uporišta: iz želje za uspostavljanjem specifična izvođačkog odnosa s glazbom te iz želje za istraživanjem auditivnog aspekta plesačkog tijela. Točnije, za istraživanjem tijela koje će prezentirati tihi ples. Dramaturško povezivanje glazbenog s tjelesno-izvođačkim slojem izvedbe uspostavlja se definiranjem gotovo oksimoronskog konceptualnog pitanja kako glazba može naglasiti tihost u plesnoj proizvodnji građe.
Izvođačke strategije autorice u razrješavanju navedenog problema jesu uspostavljanje slušalačkog modusa u gledanju plesne izvedbe, uspostavljanje tijela koje je u službi podupiranja auditivnog (glazbenog) ambijenta (drugim riječima, plesa koji ne ometa glazbeno izlaganje) te ustrajanje na tzv. prostornim nepravilnostima koje dovode do poroznosti koreografije u svrhu prostorno-ambijentalne transformacije plesnog izlaganja.
Naslov Odjek tako ne ostaje samo metafora kojom se želi recepcijski bojiti izvedba nego mu je namijenjena i funkcija opisivanja ciljana rezultata scenskog procesa, a to je zadržavanje i ustrajanje na stišanosti kao zadnjoj instanci prostorno-vremenskog odjekivanja, u ovom slučaju plesnog sadržaja.
Predstava je nastala u okviru ZPC-ova razvojno-produkcijskog programa KOREOSPEKTAR 2023. Premijerno se izvodi u subotu, 4. veljače u Zagrebačkom plesnom centru s početkom u 20 sati.