Zec kao centralni subjekt rada

utorak, 10.11.2015. - utorak, 10.11.2015.
ZEC_izmedju_nas_crni_630

Na platou ispred galerije ULAK u srijedu 11. studenog u 18 sati umjetnica Tally Rayne Adams postavlja svoju instalacija u prostoru. 

Tally Rayne Adams posljednjih sedam godina stvara u području ilustracije i street arta. Iza sebe ima tri samostalne i nekoliko skupnih izložbi. Svoj stil opisuje kao neo grunge umjetnost a ovaj puta predstaviti će se s interaktivnom instalacijom / skulpturom pod nazivom Između nas kojom će se na specifičan način otvoriti mogućnost komunikacije s publikom.

Postavljanje instalacije / izložbe dio je programa intervencija u javnom prostoru pod nazivom 404 (Not Found) koji unutar Hibridnog grada organizira KA-MATRIX – udruga za društveni razvoj.

Javnom instalacijom autorica stvara novi komunikacijski kanal između publike i promatrača. Oblik komunikacije uvjetovan je od strane autorice samim formiranjem neopipljive korespodencije u motiv koji je tijekom godina djelovanja prisvojila kao svoje umjetničko težište odnosno centralni subjekt rada – zec. Zec postaje svojevrstan “kalup” za razgovor između publike i autorice, pozivajući na direktnu interakciju pri modificiranju same instalacije. Publika je pozvana da koristi instalaciju kako bi na njoj ostavljala poruke, ili bilo kakve vidljive znakove intervencije što ne isključuje niti destruktivan način djelovanja na instalaciju. 

Na taj način dolazi se do spoznaje da se komunikacija između umjetnika i publike uistinu odvijala bez obzira na to jesu li ta dva subjekta bila u direktnoj interakciji, a skulptura je materijalni, opipljivi dokaz odnosno argumentirana dokumentacija navedene teze. 

Lik zeca se kao subjekt ponaša poput ljudskog bića smještenog u sistemu (odnosno svijetu) gdje postoji simbiotski s javnošću, publika igra ulogu vanjskih aspekata koji na njega djeluju oblikujući ga u karizmatično neživo biće.

Na samom početku izlaganja, zec je čista netaknuta i “neiskvarena” površina nalik na novorođeno dijete u fetalnom položaju, intervencijom publike on se razvija i njegov je izgled modificiran, izmijenjen i postaje simbolom novog načina postojanja u novoj, konceptualnoj formi.


Povezano