Tema Kroz performans ritualno se priziva potisnuto sjećanje na nasilno uklonjen simbolički sadržaj iz javnog prostora. Iza performansa ostaje materijalni trag na pločniku u obliku nacrtane sjene koji je spomenik sam po sebi, spomenik srušenom spomeniku. Taj crtež sjene srušenog spomenika na pločniku, protokom vremena, polako nestaje i daje mogućnost opraštanja sa simboličkim sadržajem koji je nasilno uklonjen. Do sada su Sjene iscrtane u nizu hrvatskih gradova te u inozemstvu. Antonio Grgić ne fotografira nacrtane sjene, već ih poslije akcije prenosi na papir u obliku crteža i objekta.
Različitim tehnikama na papiru autor briše razliku između crteža i stvarnog urbanog ambijenta gdje se spomenik nalazio. To uspijeva kroz upotrebu materijala koji su dio urbane svakodnevice: žvakaćim gumama, mokraćom, sprejevima u boji, bitumenom, benzinom, motornim uljem. Također, autor koristi tehnike paljenja, izlaganja atmosferskim utjecajima i otiskivanje površine pločnika na mjestu gdje je spomenik stajao. Kao i kod nacrtanih sjena na pločniku, i kod tih crteža i objekata upotrebom navedenih tehnika i materijala nacrtana sjena na papiru blijedi i nestaje. Na otvaranju izložbe bit će predstavljene grafike autora nastale otiskivanjem asfaltne površine pločnika na lokaciji na kojoj se nalazio spomenik Izvidnica akademskog kipara Ivana Sabolića, u izdanju Pastorale kustosa Marijana Špoljara.
Izložba će biti otvorena od 3. do 12. rujna u Galeriji ULUPUH.
