

Kino klub Split organizira projekciju programa Vjekoslav Nakić: Filmovi. Kustosica programa je Sunčica Fradelić, a program se održava u Galeriji umjetnina od 27. rujna do 2. prosinca. Trajanje programa je 30 minuta, a prikazuju se filmovi Sloboda (1966.), Tetraedar (1967.), L’Abandon (1967.), Poslije potopa (1967.).
‘…U vrijeme kada se Zafranović 1966. godine spremao napustiti klub, njegov prag već je prešao budući autor, Vjekoslav Nakić, tada student kemije, a iako se u njemu zadržao vrlo kratko (nepune tri godine), uspio je brzo svladati sva filmska umijeća i ostvariti opus vrijedan poštovanja. Štoviše, “prvaci” “splitske škole” smatraju da je taj opus godinama nepravedno u sjeni, a tako je još i danas zbog dugogodišnje nedostupnosti Nakićevih klupskih “osmica”, kao i činjenice da je nastavio školovanje i ostao živjeti u Beogradu, gdje je neko vrijeme bio članom Akademskog kinokluba. Kako kaže Miodrag Bata Petrović, u Beograd je donio malo Ivana Martinca, malo mladog Lordana Zafranovića, malo GEFF-a.25
Petrovićeva definicija Nakićeve autorske poetike prilično je točna, iako joj nedostaju teško utvrdivi omjeri, no ona ne znači da je riječ o epigonu, eklektičnom oponašatelju starijih autora i uzora. Nakić se samo brzo razvijao – od naratora (Zafranovićeva profila) i poetskog meditativca (Martinčeve osjetljivosti) do eksperimentatora (geffovskog živca) u završnoj fazi svojeg amaterizma. Napustio je film, kako kaže, kada je iscrpio sve mogućnosti redukcije, a nije se htio ponavljati” piše Diana Nenadić u publikaciji Splitska škola filma.