Ovog petka MMC Luka i Dai-Sai u 19 sati prikazuju američki dokumentarni film o tipografiji, grafičkom dizajnu i globalnoj vizualnoj kulturi.
Helvetica, jedan od najpopularnijih fontova ikad, 2007. je napunio 50 godina. Film ne govori isključivo o fontu, nego i o grafičkom dizajnu i važnosti tipografije u njemu, dok neki od najutjecajnijih ljudi iz svijeta grafičkog dizajna i tipografije iznose svoje mišljenje. Film je isprepleten kratkim slikama iz svakodnevnice koje na jednostavan i upečatljiv način pokazuju sveprisutnost i značaj fonta Helvetica u našim životima. Kuda god pogledate, velika je vjerojatnost da ćete ugledati riječi ispisane upravo Helveticom: tako na primjer mnogi gradski znakovi i obilježja koriste taj font, a isto važi i za velike svjetske brendove kao što su Lufthansa, Panasonic, Microsoft, American Airlines, Samsung, Energizer, Evian, The Guardian, Intel, Toyota, Saab, Facebook i mnogi drugi.