Hrvatski kreativci za Japan

srijeda, 13.04.2011. - srijeda, 13.04.2011.
pecha kucha japan_500

Kino Europa će u četvrtak, 14. travnja, od 21 sat biti domaćin devete po redu Pecha Kucha večeri u Zagrebu, u organizaciji Rasadnika Bruketa & Žinić, 3LHD-a, Komakina i Lane Cavar te uz podršku Tele2.

Po drugi put zagrebačka PechaKucha priključuje se globalnoj humanitarnoj akciji svih 400 svjetskih PechaKucha gradova, ovaj put kako bi se upravo japanskim izumom za predstavljanje kreativnih praksi pomoglo zemlji njezina nastanka. PechaKucha night su vremenski limitirane neformalne prezentacije kroz koje različiti kreativci u jednoj večeri svojim pričama inspiriraju publiku, a nastale su prije osam godina u Japanu te se ubrzo proširile na preko 400 gradova diljem svijeta. U Zagrebu od početka 2009. ova događanja svaki put okupljaju sve veći broj publike i održavaju se svaki put na nekoj drugoj lokaciji. Svatko tko se predstavlja smije koristiti točno 20 fotografija i ima 20 sekundi za priču o svakoj od njih, odnosno točno 6 minuta i 40 sekundi slave prije nego što na red stiže sljedeći.

Publici će se ovaj put predstaviti: Nevio Marasović (film), Bobo Jelčić (kazalište), Idis Turato (arhitektura), Vedran Perkov (likovna umjetnost), Rijeka Streetzine (ulična umjetnost), Damir Bralić i Aleksandar Kovač (dizajn vizualnih komunikacija), Tomislav Zidar (dizajn nakita), Andreja Bistričić (modni dizajn), ABS grupa (likovna umjetnost), Damjan Geber (rad u zajednici) te Julio Žuvela (ekologija). Kao posebni gosti nastupit će The Bambi Molestersi, a nakon prezentacija publika će se moći družiti s prezenterima uz DJ Pytzeka.

Ulaz je minimalno 20 kuna, a sav prihod od prodaje bit će doniran organizaciji Architecture for Humanity za obnovu Japana. Podsjetimo, prošle godine u veljači, globalna se PechaKucha zajednica na isti način okupila kako bi pomogla Haitiju, pri čemu je zagrebačka publika prikupila 30 000 kn. Od sveukupnih je sredstava izgrađena nova škola.

PechaKucha night osmislili su arhitekti Astrid Klein i Mark Dytham u Tokiju 2003. godine, a naziv potječe od japanske riječi za ćaskanje ili u doslovnom prijevodu bla-bla. PechaKucha večeri su neprofitnog tipa. Ključ uspješnosti ovakvih prezentacija su stroga pravila koja prezentacije čine sažetima, razinu interesa stalno na vrhuncu te pružaju većem broju ljudi priliku da se predstave u istoj večeri.

 


Povezano