Projekt Lale Raščić izložen od 16. do 20.studenog u Pogonu Jedinstvo u kratkom tekstu koji prati izložbu predstavljen je kao rad-u-nastajanju; izložba-događaj; modularni projekt; video-instalacija i dokumentarna izložba. S obzirom da se radi o otprilike pola stranice teksta, vrijedi se zapitati čemu takvo obilje definicija. Kao jedan od mogućih odgovora nameće se činjenica da multimedijalni karakter i heterogenost izložbe (čine ju video rad, audio rad, akvareli, ambijentalna projekcija popraćena zvukom, dvije splavi, dokumentacija, izvedba i diskusija) predstavljaju svojevrsni izazov u klasifikaciji.
Okušavajući se u različitim medijima te ističući kontekstualnu uvjetovanost koncepta svakog idućeg postava, Raščić svoj projekt otjelovljuje ne kao jedinstveno umjetničko djelo već kao promjenjivi zbir elemenata koji – iako bi većinom mogli funkcionirati i samostalno – tvore kompleksan narativ u kojem je skriveno nekoliko razina čitanja; primjerice, pitanje održive energije, reinterpretacija epske tradicije, rodna i politička problematika, umjetničko djelo kao proces, intertekstualnost, kritika medija, itd. Slabije koncentriranog ili upornog gledatelja ovo bi (pre)obilje interpretativnih slojeva moglo umoriti, osobito ako se nakon gledanja videa u trajanju od nešto više od pola sata odluči pogledati i dokumentarni dio izložbe, koji samom fizičkom izmještenošću – u dvorani na katu – kao da predstavlja dodatnu razinu čitanja, nadopunjujući bajkoviti no istovremeno distopijski prostor priče o Tariku i Merimi povijesnim kontekstom i bilježenjem procesa istraživanja i razvoja projekta.
Osim suprotstavljanja fikcije (izložba) i činjenica (dokumentacija), projekt donosi još niz opreka od kojih su najzanimljivije dvije: s jedne strane, stapanje usmene predaje sa suvremenom tehnologijom, odnosno video formom, a s druge strane izbor monumentalnog ambijenta za uobličavanje intimne, ljubavne priče. Uzimajući epsku tradiciju kao polazište za svoj narativ, Raščić ju u svom videu ne samo reinterpretira i ironizira, već gotovo da stvara novi žanr, postavljajući pitanje (no ne dajući odgovor) što se događa kad usmena pripovijest biva fiksirana vizualno umjesto tekstualno. Potencijalno zamorno video-pripovijedanje umjetnica dinamizira dojmljivom scenografijom, izmjenom kadrova i doba dana, korištenjem toplih tonova u kontrastu sa sivim i zelenim tonovima splavi i projekcije vode u pozadini, stvarajući tako snažnu ambijentalnu vrijednost iskorištavanjem specifičnosti samog prostora dvorane Jedinstva.