Centar za istraživanje medija i komunikacije – CIM, Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu organizira tribinu o medijskim publikama na kojoj će predstaviti rezultate istraživanja medijskih publika koja su provedena u okviru CIM-a proteklih godina. Istraživanja medijskih publika potaknula su u SAD-u nastanak i razvoj znanstvene discipline komunikacijskih i medijskih studija, dok je u Hrvatskoj ovo područje najmanje zastupljeno među istraživačkim temama. CIM se usmjerio razvoju ovog zanemarenog znanstvenog područja i poduzeo više pionirskih istraživanja medijskih publika u Hrvatskoj čije će rezultate ukratko predstaviti: komparativno istraživanje Publike u Europi, komparativno istraživanje Upotreba vijesti kao demokratski resurs – medijski repertoari, te istraživanje o upotrebi Digitalnih vijesti u kojem je CIM bio partner Reuters Institute for the Study of Journalism.
Na ovoj tribini nastojat će se osvijetliti zašto je važno razumijevanje medijskih publika, kakve su hrvatske medijske publike danas i koji je danas glavni medij, što se dogodilo s radijem, postoje li kod nas digitalni imigranti i tko su milenijalci, kakvi su medijski repertoari publika vijesti, te kakva je veza upotrebe medija i političke participacije.
Na tribini sudjeluju prof. dr. sc. Zrinjka Peruško, doc. dr. sc. Zlatan Krajina, izv.prof. dr. sc Marina Mučalo, doc. dr. sc. Antonija Čuvalo i dr. sc. Dina Vozab,
Tribina se održava u utorak, 19. prosinca od 13.45 do 15:30 sati u A dvorani Fakulteta političkih znanosti (Lepušićeva 6).