

Povratno, kinestetička tenzija faktičkog prostora omogućava tijelu njegovo referentno polje. Nikad iscrpljeni pogon tijela-prostora u svojoj afirmativnoj proizvodnji uvijek novih opcija govori o mogućnosti kreiranja jednog šireg perceptivnog polja u kojemu je svaka apstrakcija dostupna. Tijelo i prostor naizmjenice afirmiraju svoju faktičku pristutnost i odsutnost, a slojevi neprekidnog obnavljanja i preslagivanja onoga što je fizički prisutno i onoga što će kinestetička tenzija upogoniti kreira teritorij izvedbe.
Arhitekturni, zamišljeni ili ideološki prostori pune se alatima različitih modusa koreografskog promišljanja. Forenzikom uvjeta koji su uopće omogućili prvobitni prazan prostor, kao što su institucionalni okviri, fizički uvjeti prostora, edukacijske procedure, tijek financijskih sredstava, logika odgovornosti, raspodjela rada… prošli smo kroz različite strukturalne pejzaže od kojih je sačinjena osnovna potka koreografskog rada. Dobivenu faktografiju koja je na razmeđi osobnog i sustavnog inducirali smo povratno u koreografsku strukturu.
Umjesto sagledavanja koreografskog procesa u linearnoj perspektivi nastanka, ova predstava upogonjuje sve dijelove procesa simultano oblikujući specifičan format između osobne povijesti, povijesti prostornog sustava i ekscesa fikcije.
Podložna različitim formatima, u ovoj verziji podnaslova ULAZAK U PREDSTAVU, kreiraju se specifični, aktualni fokusi koreografske teme.
Koncept i koreografiju predstave Priručnik za prazne prostore – ulazak u predstavu potpisuje Marjana Krajač, dramaturgiju Marko Kostanić, a izvode Marjana Krajač, Lysandre Coutu-Sauvé, Jacob Peter Kovner, Chloé Serres i Ana Rocha. Predstavu možete pogledati 23. ožujka u 13 sati u Zagrebačkom plesnom centru.
Predstava će biti izvedena u okviru simpozija: Broken Performances: Time and (In)Completition u organizaciji BADco., Maska, Teorija koja hoda, Science Communications Research, Film-protufilm i Akademije dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu.