
Projekt Deset tisuća podvala i sto tisuća smicalica od 10. svibnja do 31. kolovoza ugostit će bečki muzej suvremene umjetnost 21er Haus, a bitno je napomenuti da je bečko izdanje izložbe ostvareno u bliskoj suradnji s multidisciplinarnim umjetničkim festivalom Wiener Festwochen. Projekt je pod kustoskim vodstvom kolektiva WHW / što, kako i za koga, a u ovom izdanju u suradnji s Luisom Ziajom, kustosicom 21er Hausa.
Postavljajući recentna djela u kontekst povijesnih situacij izložba će inkorporirati određeni broj djela iz zbirki muzeja 21er Haus i Belvedere muzeja, koja su izabrana u suradnji s Luisom Ziajom. Pokrenuvši dijalog s ovim specifičnim lokalitetom, izložba pomiče svoj fokus na nekoliko povezanih problema – od sustavne netolerancije, jačanja nacionalizma i anti emigracijskih zakona diljem Europe, pa do ponovne evaluacije modernističkog naslijeđa i uloge muzeja u preoblikovanju odnosa između angažmana, autoreferencijalnosti te estetike.
Umjetnici čiji će radovi biti izloženi su Lawrence Abu Hamdan, Martin Arnold, Marwa Arsanios, Sven Augustijnen, Kianoush Ayari, Hicham Benohoud, Gerard Byrne, Filipa César, Céline Condorelli, DAAR, Ramesch Daha, Carola Dertnig, Goran Dević, Roy Dib, Eva Egermann, Simone Fattal, Simohammed Fettaka, Karpo Godina, Nilbar Güreş, Sharon Hayes, Adelita Husni-Bey, Iman Issa, Sanja Iveković, Maryam Jafri, Rajkamal Kahlon, Johanna Kandl, Anton Kannemeyer, Gülsün Karamustafa, Runo Lagomarsino, Victoria Lomasko, Maha Maamoun, Jumana Manna, Azzedine Meddour, Edgar Morin i Jean Rouch, Christian Philipp Müller, Tom Nicholson, Daniela Ortiz, Lisl Ponger, Darinka Pop-Mitić, Marta Popivoda, Arnulf Rainer/Dieter Roth, Curt Stenvert, Katarina Šević i Tehnica Schweiz te Cecilia Vicuña. Otvorenje bečkog izdanja bit će popraćeno predavanjem Lawrencea Abu Hamdana, naslovljeno Aural Contract: The Voice Before the Law.
Sedmo izdanje Meeting Points-a naslovljeno Deset tisuća podvala i sto tisuća smicalica čini niz izložbi koje se odvijaju od rujna 2013. do lipnja 2014. godine u Zagrebu, Antwerpenu, Kairu, Hong Kongu, Beirutu, Beču i Moskvi. Inicijalni impuls za Meeting Points 7 proizašao je iz nedovršenih socijalnih i političkih procesa Arapskih revolucija i rekonfiguracije kapitalizma u cijelom svijetu, a potom se razvio u kontinuirani dijalog koji ne teče pravocrtno, njegova se poglavlja međusobno udaljavaju, preuzimaju, nastavljaju, dopunjuju ili proturječe jedno drugom poigravajući se s mogućnostima i istražujući limite onoga što izložba može prenijeti u politički izazovnim vremenima na bliskim ili udaljenim prostorima.
T.Ž. / e-flux
Objavljeno