Načini bivanja mimo pucačine Posebnost je dokumentarca "Knit's Island" u tome što je snimljen u online svijetu fiktivne post-sovjetske zemlje, gdje je tajanstvena zaraza stanovnike pretvorila u zombije. piše: Irena Borić
Visoko kontrolirano razotkrivanje Četiri koncertne večeri kojima je ZEZ obilježio desetu godišnjicu djelovanja podigle su ljestvicu očekivanja i opravdale poziciju festivala na domaćoj eksperimentalnoj sceni. piše: Dijana Grubor
Nejednakost jednakih "Sve što jedna država želi" vodi gledatelje u obilazak imaginarne države Malembezije i navodi na postavljanje pitanja o liberalnom ustrojstvu država koje već postoje. piše: Diana Meheik
Izgubljeno u pretvorbi Zbog činjenice da je to posljednja izložba u Galeriji Nova, "Viva La Transicion!" dobila je još jednu, iako neizgovorenu, dimenziju interpretiranja. piše: Irena Borić
Društvena koreografija iza rasplesanog pročelja Bakalov "Vitić pleše" oda je aktivnom suživotu, ali i živa studija hrvatske realnosti u dobro poznatom koktelu klijentelizma, nemara i neprofesionalnosti. piše: Andrea Stanić
Iskustvo prepoznavanja i iskustvo praznine Omnibus "Osam poglavlja" predstavlja iskustva i izazove koje društvo stavlja pred žene svih generacija, birajući pritom “srednji put” i zanemarujući moguće varijacije, devijacije i margine. piše: Dora Sivka
Snovi su uvijek kolektivni Izložbom "Snovi koje zovemo svojima" Jasmina Cibic intervenira u arhive Pokreta nesvrstanih, istražujući procese protokolarnog darivanja i njihove simboličke sublimacije kulturnih politika. piše: Bojan Dmitrović Krištofić
Prilog obrani dosadnih mama Po čemu je umjetnost bliska majčinstvu i koliko se, s druge strane, majka i umjetnica razlikuju? Mogućnosti odgovora su mnogobrojne. piše: Diana Meheik
Prošireno poimanje prirode Na tragu obračunavanja s vizualnim kodovima antropocena, izložba "Kako gledati Prirode? – Umjetnost i kapitalocen" poziva na stvaranje drugačijeg narativa o odnosu čovjeka i prirode. piše: Irena Borić
Suspenzija emocije Poput pljesnive torte koju nam patrijarhat i kapitalizam zajedno serviraju, nizanje priča u 'Mom mužu' kaleidoskopski akumulira (gledateljski) osjećaj mučnine. piše: Marija Andrijašević
Šetnja kroz uspomene i maglovite pejzaže Sve projekcije 'Pejzaža' doimaju se poput pokretnih fotografija koje navode na promatranje gibanja i prepuštanje kontemplaciji. piše: Lucija Radenić
Umjetnost u okvirima marketinga Ni peta inačica Festivala svjetla Zagreb, unatoč obilnom financiranju, ne izlazi iz površnih marketinških okvira. piše: Renata Šparada
Fungalna apokalipsa kakvu nismo ni znali da trebamo Teško je, a i u konačnici potpuno bespotrebno, odgovarati na pitanje što bolje - original ili adaptacija, knjiga ili film, igra ili serija. piše: Lucija Klarić
Ples između Jave i Sna Nepretenciozna i uvelike okrenuta vlastitim mislima i užicima, predstava je lijepo i ugodno izvedbeno iskustvo slobodne kontemplacije i lakog humora. piše: Ana Fazekaš
Plovidbene rute saučesnih piksela Na vječito pitanje mogućnosti reprezentacije obespravljenog radnika unutar umjetnosti, "Traka" Branimira Štivića otvara nove, lokalno važne artikulacije. piše: Radisav Stijović
Prljavi jezici Osobe na pozicijama moći nerijetko manipuliraju jezičnim nasljeđem, no time samo odgovaraju na talog prethodnih političkih manevara, kulturnih obrazaca i tradicije, hraneći to biće koje ih sve nadilazi – zvuk gazeće čizme povijesti. piše: Nika Šintić
Gorak okus nedorečenosti Nepovezana fragmentiranost postava "In the Groove" pretvara izložene radove u izolirane artefakte nerazumljivog i nemogućeg čitanja. piše: Tina Petković
Tragovima queer tradicije Tradicijska glazbena baština može ponuditi nekonvencionalne, drugačije sadržaje bliske queer konceptima, kao i navedenoj tematici prilagoditi postojeći sadržaj. piše: Martina Novosel
Ono što povezuje je akcija, ne apstrakcija Semestralna izložba studenata_ica animacije i novih medija, prvo zajedničko izlaganje u novom prostoru u Dubravi, upućuje na važnost i potencijal zajedništva u oblikovanju institucija. piše: Gregor Sirotić Marušić
Umjetnost samoeksploatacije Izložba Maje Hodošček u Galeriji Striegl ukazala je na različite odjeke prekarnosti u kulturi uz nijansirani uvid u isprepletenost društva, umjetnosti i emocija. piše: Matea Marić
Šljokičaste haljine i rokerski ritam Dramatizaciji romana "Sloboština Barbie" redateljica i dramaturginja pristupile su vrlo razborito i nježno, s velikom dozom humora i igre. piše: Zara Škibola
Zvučna šetnja kroz prošlost Zagreba Oživljavanje priča Jasne Babić u zbirci "Zagreb – alternativni vodič" sa sobom nosi potencijal oživljavanja javnog prostora i nudi drugačije čitanje urbane sredine. piše: Kristina Tešija
Komedija galerijske situacije Kolizijom dva naoko nespojiva konteksta, stand-up Mile Panić u galeriji Nova postavio je niz zanimljivih pitanja o strukturama moći koje formuliramo u jeziku i s jezikom visoke kulture. piše: Lucija Klarić
Inovativnost anakroničnosti Odluka Popovskog i dramaturginje Ivane Đule da sačuvaju gotovo cjelokupan tekst Čehovljeve drame – nedostaje tek nekoliko replika – vrlo je hrabra. Toliko retro da je inovativno. piše: Mihael Željko Crnčec