Najave | kulturpunkt
Najave se temelje na press materijalima organizatora događanja ili su preuzete sa službenih internetskih stranica.
Najave Projekcije

Odiseja u poznato

03.02.2015 - 24.02.2015
Vinkovci - Centar znanja

U vinkovačkom Centru znanja nastavljaju se projekcije dokumentaraca utorkom.

Najave Događanje

Noć muzeja

30.01.2015
Zagreb - Muzejski dokumentacijski centar

Muzejski dokumentacijski centar i ove godine organizira edukativne radionice, predavanja, prezentacije svojih izdanja te 3D filmske projekcije.

Najave Izložba

Zvučni pejzaži

30.01.2015 - 07.02.2015
Zagreb - Galerija PM (HDLU)

Kako percipiramo zvuk, a kako zvukom okolinu? Kako objektivno okarakterizirati zvuk? Kako prikazati zvuk?

Najave Predstavljanje

Na najosobnijoj razini

29.01.2015
Dubrovnik - Galerija Otok

Art radionica Lazareti predstavlja tri nove knjige iz serije Knjige umjetnika autora Marka Ercegovića, Stjepe Kaleba i Damira Stojnića.

Najave Predstavljanje

Kolekcija recepata sreće

29.01.2015
Zagreb - Booksa

Okus doma knjiga je u kojoj su izbjeglice koje žive u Hrvatskoj predstavile svoja kulinarska umijeća i podijelile sjećanja na dom.

Najave Predstava

Preuzimanje neodgovornosti

31.01.2015 - 01.02.2015
Zagreb - Knjižnica i čitaonica Bogdana Ogrizovića

Brujanje grada je projekt Bacača sjenki hibridnog sadržaja, kolažne forme te nesputanog karaktera.

Najave Koncert

Kvalitetno, autentično i originalno

01.02.2015
Zagreb - Muzej suvremene umjetnosti

Medijski Inventar Muzičkih Originala - MIMO predstavlja Dinu Rizvić & Friends i Kimiko.

Najave Događanje

Konačni obračun

31.01.2015
Zagreb - Studio Smijeha

Veliki filmski kviz završava prošlogodišnji ciklus finalnim izdanjem.

Najave Koncert

Nova makedonska psihodelija

05.02.2015
Zagreb - KSET

Drugi ovogodišnji Artcoustic ugostit će makedonski next big thing, bend Foolish Green.

Najave Izložba

Kaos kapitalističkog realizma

31.01.2015 - 05.03.2015
Rijeka - Muzej moderne i suvremene umjetnosti (MMSU)

Žižić/Kožul mapira faktore post-tranzicijske stvarnosti u kojima se otkriva raskorak između ekonomsko-društvene stvarnosti i njezine prezentacije kroz različite marketinške mehanizme.